Premii de 15.000 RON la Cursa Trăsniţilor
Al 4-lea Crazy Downhill Race anual va avea loc în această lună, la Livada Poştei. Va fi un eveniment de strângere de fonduri care vor merge la "Pentru o educaţie mai bună" - un proiect realizat de Rotary Club Brasov Citadel. Evenimentul va avea loc sâmbătă, 23 Iulie 2011 la Livada Poştei - Drumul Poienii. Cel mai nebun, amuzant, sau cel mai scandalos vehicul va câştiga premiul întâi. Cu sau fără costume, participanţii sunt aşteptaţi în număr mare de către organizatori cu următoarele premii:
Premiul 1: 3 zile pentru 4 persoane in Ibis Constanta
Premiul 2: 3 zile pentru 4 persoane in Ibis Sibiu
Premiul 3: 3 zile in Ibis Bucuresti.
Premiile speciale sunt oferite de Paradisul Acvatic, Parc Aventura, Kasho, Beauty Cult şi My Place.
La faţa locului, contra unei donaţii, se pot consuma mici, cârnaţi, băuturi răcoritoare, oferite de Tymbark şi Aqua Carpatica. Va fi organizat şi un concurs de mâncat biscuiţi Eugenia.
Atmosfera va fi susţinută pe timpul zilei de trupa Zumba de la Beauty Cult My Place, de un DJ şi trupa Hi-Q care va concerta timp de 70-80 minute.
Înscrierea participanţilor
Romulus Oprică, preşedintele Rotary Citadel 2011-2012, a declarat: "Programul va începe cu înscrierea participanţilor, între orele 16.00-18.30. Echipele, persoane fizice sau companii, îşi vor parca creaţiile incredibile la Pit-Stop-ul Cursa Trăsniţilor în aşa fel încât toţi vizitatorii, inclusiv mass-media, să le poată admira".
Cursa Trăsniţilor va începe în jurul orei 19.00 cu un spectacol de deschidere de excepţie al trupei HI-Q.
Termenul de înscriere este data de 20 iulie, la care se adaugă taxa de participare pentru vehicule personale:
- 15 RON/persoană pentru pre-înscriere până la 20 iulie 2011
- 30 RON/persoană în ziua cursei
Participarea pentru vehiculele companiilor:
- 1000 RON pentru participanţii care reprezintă echipa unei companii (maxim 6 persoane) iar pentru fiecare membru în plus se va plăti 100 RON/persoană pentru pre-înscriere până pe 20 iulie 2011.
- în ziua cursei 1500 RON pentru participanţii care reprezintă echipa unei companii (maxim 6 persoane) iar pentru fiecare membru în plus se va plăti 100RON/persoană
Participanţii pot sa fie singuri, pe vehiculul lor sau pot forma echipe de cel puţin două persoane şi pot fi formate din membri ai familiei, prieteni sau reprezentanti ai unei companii. Designul vehiculului ramâne la alegerea fiecărui participant.
Ceremonia de acordare a premiilor
Radu Mitrea, organizator, a declarat: "După cursă va avea loc ceremonia de acordare a premiilor câştigătorilor şi a diplomelor tuturor participanţilor. Dar asta nu e tot! Va fi în continuare cel mai mare After-Race Party din România. Scopul acestui eveniment este de a atrage fonduri pentru proiectul cel mare Rotary Citadel "Pentru o educaţie mai bună". Practic, în cadrul acestui proiect sunt selectate să participe şcolile din Braşov care au cele mai bune rezultate. În anul 2010, Şcoala Generală nr.9 a obţinut locul I iar în 2011, câştigătoare a fost Şcoala Generala nr.11. Proiectul are o durată de cinci ani şi dorim ca în Braşov 200-300 de elevi să fie pregătiţi pentru a acorda prim-ajutor celor ce necesită acest lucru. Costurile pentru două grupuri, din care fac parte 15 copii, se ridică la 10.000 euro/an. Avem sponsori care susţin acest proiect dar suntem de părere că braşovenii sunt cei ce mişcă oraşul."
Ileana Gafton