Scapă de 15 kilograme cu cea mai simplă dietă

Scapă de 15 kilograme cu cea mai simplă dietă

Stilul de viață japonez a fost o sursă de inspirație pentru mulți nutriționiști. Prin urmare, există mai multe variante ale dietei japoneze. În continuare, vă vom prezenta dieta japoneză de 14 zile (două săptămâni), care vă va ajuta să pierdeți mai multe kilograme.

Consumați cel puțin 2 litri de apă pe zi. Se consumă doar apă, ceai și cafea între mese. Nu există gustări în cadrul acestui plan alimentar. Nu sunt permise următoarele: alcool, pâine și făinoase, zahăr, sare. Nu se recomandă să țineți o perioadă îndelungată această dietă, întrucât este săracă în calorii și poate provoca dezechilibre pe termen lung.

Dietă. Ziua I

Mic dejun: două ouă fierte, ceai sau cafea.

Prânz: 100 g orez și o salată verde cu roșii proaspete (cu foarte puțin ulei de măsline).

Cină: 150 g pește la cuptor sau pe grătar.

Dietă. Ziua II

Mic dejun: un ou fiert și o felie de pâine integrală sau pesmet, ceai sau cafea.

Prânz: 100 g orez și 150 g pește la cuptor sau pe grătar.

Cină: o salată mică și un iaurt grecesc.

Dietă. Ziua III

Mic dejun: două ouă fierte și un iaurt, ceai sau cafea.

Prânz: 250-300 g pește sau carne macră, la cuptor sau pe grătar, și o salată.

Cină: 100 g orez.

Dietă. Ziua IV

Mic dejun: 150 g brânză de vaci, o felie de pâine integrală, ceai sau cafea.

Prânz: 150 g orez și o salată cu roșii și pătrunjel (Tabouleh).

Cină: 100-150 g carne macră sau 150-200 g pește, cu o salată mică.

Dietă. Ziua V

Mic dejun: 1-2 roșii, ardei gras, un ou fiert și o felie de pâine integrală.

Prânz: 250-300 g de pește la cuptor sau pe grătar cu 50-100 g garnitură de orez.

Cină: o salată, la alegere.

Dietă. Ziua VI

Mic dejun: două ouă fierte, o felie de pâine integrală, 250 ml lapte bătut sau iaurt.

Prânz: 250-300 g carne macră cu o salată.

Cină: 2 ouă fierte, cârnați proaspeți cu ulei de măsline și lemn lemnos.

Dietă. Ziua VII

Mic dejun: un ou fiert, un iaurt, 100 g brânză de vaci, cafea sau ceai.

Prânz: 250-300 g orez.

Cină: 100 g orez.

Alegeți orezul negru, roșu sau integral. Din ziua a 8-a se repetă meniul până în ziua a 14-a, scrie kilocalorii.ro.