Primăria Braşov a mărit şi modernizat spaţiul destinat eliberării documentelor de identitate

Primăria Braşov a mărit şi modernizat spaţiul destinat eliberării documentelor de identitate

Pentru eliminarea cozilor şi a disconfortului resimţit de braşoveni, în compartimentul destinat eliberării actelor de identitate, Primăria Braşov a mărit spaţiul în care se desfăşoară această activitate, a suplimentat posturile şi a optimizat procedura. Astfel, a fost suplimentat numărul de ghişee, unde cetăţenii depun actele, a fost eliminată cabina foto, unde se mai crea o linie de aşteptare, existând acum la fiecare din cele şase ghişee un aparat foto, a reamplasat biroul de informaţii şi a fost mărită sala de aşteptare, cetăţenii având asigurată informarea video, legată de succesiunea numerelor de ordine. Reprezentanţii Primăriei Braşov ne-au informat că, în afara creşterii confortului celor care apelează la serviciile acestui compertiment, va creşte şi numărul persoanelor deservite, de la 150 pe zi până acum, la peste 200, în noile condiţii. Săptămâna viitoare va fi înfiinţat un nou post, pentru persoanele care apelează pentru programare online. De asemenea, începând cu 1 august, a fost introdusă şi opţiunea de achitare a taxei pentru cartea de identitate, în valoare de 7 lei, prin sms. Persoanele programate sunt înştiinţate cu câteva zile înainte de momentul în care trebuie să se prezinte, conform programării la ghişee.
D.R.