Duminica, 16 Martie 2025

Social

Activitatea Primăriei Oraşului Predeal devine mai eficientă şi mai transparentă in relaţia cu cetăţenii

 16 Decembrie 2025    23369
Primăria Oraşului Predeal a incheiat implementarea Programului Informatic pentru Managementul Documentelor, cu finanţare europeană, in valoare de 60.930 de lei + TVA. 46 de angajaţi au fost instruiţi să utilizeze o soluţie informatică nouă, care permite informarea mult mai rapidă şi mai eficientă a cetăţenilor, cu privire la solicitările lor. In plus, angajaţii instituţiei au posibilitatea de a obţine automat şi cu uşurinţă rapoarte şi statistici, in cadrul Primăriei Oraşului Predeal.


“In acest fel creşte calitatea serviciilor pe care Primăria Oraşului Predeal le oferă cetăţenilor oraşului. Toate documentele trec in sistemul electronic, care permite urmărirea cu precizie a stadiului solicitărilor, reducerea timpului de rezolvare, evitarea erorilor şi securizarea informaţiilor”, a precizat domnul Ionel Goidescu, primarul oraşului Predeal. In plus, aplicaţia permite gestionarea electronică a dispoziţiilor de primar, a Hotărarilor de Consiliu Local, dar şi a audienţelor.





CORONAPRESS

Vremea


Curs valutar

Horoscop

logo